VERZORGING TIJDENS DE 104e VIERDAAGSE NIJMEGEN 2020

Tijdens de komende 104e Internationale Vierdaagse Afstandsmarsen te Nijmegen zorgt de Stichting Wandelsport Dordrecht en Omstreken (SWD) elke dag voor een aantal verzorgingsposten.

Op deze verzorgingsposten kunt u tegen wandelsportvriendelijke prijzen koffie, thee, melk, soep en frisdranken kopen en bovendien is op elke verzorgingspost onze E.H.B.O. aanwezig om eventuele voetproblemen te verhelpen.

Iedereen kan gebruik maken van onze verzorgingsposten. Wij vragen wel een kleine bijdrage om de kosten van de verzorging te dekken. Bent u lid van de Koninklijke Wandel Bond Nederland, dan betaalt u €.18,– per persoon. Bent u geen lid van de K.W.B.N. dan betaalt €.23,– per persoon.

Als u zich heeft aangemeld om gebruik te maken van de verzorgingsposten, dan ontvangt u een deelnamebewijs. Met dit deelnamebewijs kunt u op de eerste dag op eerste rustpost te Slijk-Ewijk een enveloppe ophalen. In deze enveloppe zit een polsbandje en een zakje met consumptiemunten. Het polsbandje is het teken, dat u gebruik maakt van onze verzorging en van onze E.H.B.O. Met de consumptiemunten betaalt u tijdens de Vierdaagse uw consumpties.

Ook dit jaar hebben wij op elke verzorgingspost een toilet-unit geplaatst uitsluitend te gebruiken door degenen die zich hebben aangemeld voor de verzorging en E.H.B.O. van de SWD.

Op dinsdag-, woensdag- en donderdagavond is de E.H.B.O. op verschillende plaatsen aanwezig om de voetproblemen te behandelen.

Van dit alles is een brochure gemaakt, die u ongeveer twee weken vóór aanvang van de Vierdaagse wordt toegestuurd en waarin  alle verzorgingsposten zijn aangegeven en de plaatsen waar ’s-avonds de E.H.B.O. behandelingen plaatsvinden.

voor aanmelding kunt het formulier op onze web-site invullen

De uiterste inzenddatum is 1 juli 2020

Met vriendelijke groet,