Bruine bonensoeptocht 17 oktober aanstaande gaat niet door en wordt uitgesteld tot een nader te bepalen datum

Hoe vervelend ook, de laatste ontwikkelingen rond Corona en de aangescherpte maatregelen van de overheid hebben ons doen besluiten om de tocht van aanstaande zaterdag niet door te laten gaan

Alhoewel het qua sport evenement ( het betreft een doorloopevenement) nog wel zou kunnen is het sluiten van de Horeca een belemmering voor de rust en toiletvoorzieningen, is er ook het nadrukkelijk advies om zoveel mogelijk thuis te blijven en zo min mogelijk te reizen en hebben wij te maken met vrijwilligers die terecht, om coronabesmetting te voorkomen, liever niet meewerken.

Al met al zouden wij geen tocht kunnen organiseren die aan uw en onze eisen en wensen/verwachting zou kunnen voldoen.

Wij hebben besloten de tocht alsnog te organiseren op een latere, nog vast te stellen datum

als u heeft ingeschreven, blijft uw inschrijving geldig voor deze tocht, wilt u afzien van inschrijving mail ons dan uw naam en bankrekeningnummer en wij zullen uw inschrijving verwijderen en het door u betaalde bedrag terugstorten