kersttocht 2020 succes

KERSTTOCHT ALBLASSERDAM
Vandaag was de eerste dag van de “digitale” kersttocht. En voor SWD was dit de eerste “digitaal” georganiseerde wandeltocht.
We hebben ons best gedaan om toch nog 2 rustplekken te realiseren en als stichting kunnen we niet anders zeggen als; wat hebben we genoten vandaag!!
Genoten van het prima wandelweer maar vooral van de vele wandelaars die we vandaag voorbij hebben zien komen. Alle bekende en minder bekende gezichten. Het enthousiasme waarmee jullie deze wandeltocht liepen. Het gezamenlijk drinken van een bakkie koffie. Het saamhorigheidsgevoel wat daarbij komt, ook al is dat dan op anderhalve meter afstand. Wij vonden het top en hopelijk jullie als wandelaar ook.
Digitaal georganiseerd of niet, wandelen is en blijft simpelweg je ene been voor het andere zetten, het inademen van zuurstof, het genieten van je omgeving, alleen of met elkaar. En gelukkig kunnen we dat op allerlei manieren gewoon blijven doen!
We hopen jullie snel weer te zien en namens SWD alvast hele fijne liefdevolle en sportieve feestdagen.
En heb je tijdens de tocht leuke foto’s gemaakt en wil je deze laten plaatsen in ons fotoalbum op deze website, stuur ze dan naar warnars.a@kpnmail.nl