Koek-en Zopietocht wederom succesvol!

Een prachtige dag om te wandelen, wandelaars die er zin in hadden, een ploeg vrijwilligers die er weer alles aan gedaan heeft om de wandelaar te faciliteren, kortom een wandelfeestje.

Wij vinden het fijn om, ook in deze tijd van coronabeperkingen toch mogelijkheden te blijven vinden om het wandelen mogelijk te maken. Dit doen we natuurlijk om wandelaars mogelijkheden te bieden om te wandelen, maar vooral ook omdat wij overtuigd zijn dat wandelen in de buitenlucht een zeer beperkt risico is voor coronaverspreiding en daarnaast ook dat wandelen (bewegen) bijdraagt aan een geestelijke en lichamelijke gezondheid, en dat is zeker ook een belangrijk aspect voor het gevoel van “welzijn”.

Dat het gewaardeerd wordt dat hebben we geweten, mochten we tijdens de tocht alleen maar lovende opmerkingen ontvangen, dan wordt dat nog eens extra duidelijk als deelnemers spontaan mailberichten en chatberichten sturen om organisatie en vrijwilligers te bedanken.

Kortom wij kijken, samen met de vele wandelaars (ca 275) terug op een heel geslaagd wandelgebeuren.

Het was natuurlijk een koek-en zopie tocht en op onze rustpost kon men dan ook chocolademelk met punch krijgen en dat werd gewaardeerd!

Onze volgende tocht is ook een topper…..de zuurkooltocht in Dordrecht op 26 februari. Zet de datum vast in je agenda!