laatste dag zuurkooltocht ook weer succesvol

Zuurkooltocht 6 maart

Fris, maar droog weer, met ’s middags een doorbrekend zonnetje. Van dit ideale wandelweer hebben ongeveer honderd vijftig wandelaars genoten als deelnemer van de laatste dag van onze digitale Zuurkooltocht.

Alleen maar blije en tevreden wandelaars hebben we gezien en gesproken, blij dat wandelen voorzichtig mogelijk is, maar ook blij met de mogelijkheden voor koffie to go en toiletvoorziening onderweg.

Wandelaars hebben gelopen door groene gebieden van de stad Dordrecht, en ook over de route hebben wij zeer veel complimenten mogen ontvangen.

Natuurlijk zijn er her en der wat opmerkingen gemaakt op de route of routebeschrijving, deze signalen nemen we uiteraard serieus en nemen we mee als leerpunt bij onze volgende wandeltochten.

Een nieuwtje kunnen we wel melden, gezien het geringe aanbod aan wandeltochten gaan wij nog een extra tocht organiseren, en wel op 27 maart, de start zal zijn in Sliedrecht en de route zal gaan door het mooie en afwisselende landschap- en bebouwing van de Alblasserwaard.

We zullen routes aanbieden van 10,15,25 en 35 km, mogelijk ook een 40 km route maar we weten niet zeker of daar voldoende belangstelling voor is, een route uitzetten en beschrijven kost tijd en moeite dus zien wij graag reacties op facebook of een 40 km gewenst is…. Laat het weten he, dan gaan wij graag voor u aan de slag.

Oh ja,  uiteraard maken we voor deze route een duidelijke routebeschrijving, leveren we deze ook in GPX format en…….we zullen de route d.m.v. pijlen markeren.

Uiteraard zorgen we natuurlijk ook voor een stop onderweg voor de koffie etc.

Hou de komende tijd onze website, onze facebookpagina en wandel.nl in de gaten voor de publicatie en inschrijfmogelijkheid voor deze tocht