midweek wandeltocht 21 april

21 APRIL MIDWEEKPOLDERTOCHT – NOORDELOOS  ( DIGITAAL)

Beste wandelaars,

Stichting Wandelsport Dordrecht , wsv Nooit Gedacht en wsv Kinderdijk organiseren gezamenlijk op woensdag 21 April 2021 een midweekpolderwandeltocht. Het vertrekpunt is in het rustig gelegen Alblasserwaardse boerendorp NOORDELOOS. Wandelen door uitgestrekte polders en langs eeuwen oude boerderijen. De 25 km route brengt je ook in vestingstadje Nieuwpoort.

Gezien de huidige coronaregels wordt deze wandeling digitaal georganiseerd.

Wandelen draagt bij aan de gezondheid en welzijn en we zijn blij dat we deze op  “digitale manier” mogelijk kunnen maken.

We hanteren voor deze tocht een limiet van 300 deelnemers, vol=vol!

Je schrijft jezelf in voor 21 april en komt ook op de deze datum wandelen om gebruik te kunnen maken van onderstaand, geregelde voorzieningen.

Na inschrijving ontvang je een bevestigingsmail met een link waar en wanneer je de routes kunt downloaden, evenals een GPX bestand en een plattegrond van de route. De route zal ook met (SWD)pijlen worden ondersteund!  We bieden route’s met keuze afstanden van  5 – 10 – 15 of 25km.

Tijdens deze tocht zijn er op de 25 km route twee koffie to go aanlooppunten . Op de 15 en 10 km is één aanlooppunt. De 5 km heeft geen aanlooppunt.

Wandelboekjes afstempelen en evt. bestelde medaille afhalen kan bij het vertrekpunt van de wandelingen in “Het Noorderhuis “, Noorderplein 1 in Noordeloos(Mondkapje verplicht !!!)

NB: Het is niet toegestaan langer dan noodzakelijk in het gebouw te zijn. Wel is er koffie to go.

Uiteraard is de route ook op elke andere dag te lopen alleen ben je dan wel afhankelijk van de openingstijden van de aanlooppunten. De wandelroute’s  zullen dan ook niet bepijld zijn! Maar geen zorg, de routebeschrijving zal duidelijk zijn, dus zonder pijlen ook prima te lopen.

Samen maken we wandelen mogelijk, maar houdt je wel aan de regels, wandel met maximaal 4 personen en  respecteer de onderlinge  afstand van 1,5 meter!!

De inschrijving voor deze mooie wandeltocht opent op woensdag 7 april om 18.00 uur. Inschrijven kan op de website van Wandel.nl

Wandelnieuws