nieuwe tocht, de Lente tocht Sliedrecht

LENTETOCHT 27 MAART DIGITAAL

Beste wandelaar,

Na het succes van onze winterserie tochten, waar we hebben laten zien dat het digitaal organiseren van wandeltochten prima en corona-proof kan, gaan we nog voor een extra tocht.

Wandelen draagt bij aan de gezondheid en welzijn en we zijn blij dat we dat op de “digitale manier” mogelijk kunnen maken. Veel geplande wandeltochten zijn echter afgelast en daardoor is er een geringer aanbod van wandeltochten. We hebben daarom het besluit genomen om voor dit jaar nog een nieuwe EXTRA tocht te organiseren.

We noemen deze tocht de LENTETOCHT en, zoals eerder al benoemd, ook deze organiseren we dus digitaal!, de Lentetocht start in Sliedrecht

Uiteraard hanteren we ook voor deze tocht een limiet van 300 deelnemers, vol=vol!

Je schrijft jezelf dus in voor 27 maart en komt ook op de deze datum wandelen om gebruik te kunnen maken van de geregelde voorzieningen. Uiteraard kun je de route ook op elke willekeurige andere dag lopen alleen is er dan onderweg geen koffie to go post, en zal ook de route niet bepijld zijn. Maar geen zorg, de routebeschrijving zal duidelijk zijn, dus zonder pijlen ook prima te lopen.

Voor de LENTETOCHT hebben we geen aanmeldpunt of specifieke startlocatie. Na inschrijving ontvang je een bevestigingsmail met een link waar je de routes kunt downloaden, evenals een GPX bestand en een plattegrond van de route. De route zal ook met pijlen worden ondersteund! Wij bieden een mooie route, met keuze afstanden van 10, 15, 25, 35 of 40 km door mooie delen van de Alblasserwaard.

Tijdens deze tocht kun je op 27 maart op de route aanlopen bij Het Clubgebouw van de Gondeliers en daar krijg je koffie met een koek tegen inlevering van je startbewijs. Hier kan je ook je wandelboekje laten stempelen en een plaatje krijgen, daarnaast kun je de eventueel bestelde medaille afhalen.

Daarnaast hebben we voor de 35 en 40 km route nog een post kunnen regelen bij Prima Fleur, hier kun je behalve koude en warme dranken ook nog terecht voor diverse warme en koude snacks!

Kort samengevat:

-voor je inschrijving ontvang je een link om de routebeschrijving, plattegrond en een GPX bestand te kunnen
downloaden.
-bij de stop bij de Gondeliers krijg je tegen inlevering van je inschrijfbewijs gratis koffie en een koek.
(uiteraard koffie-to-go),
-wandelboekjes worden gestempeld en je ontvangt een plaatje.
-eventueel bestelde medaille wordt hier uitgeleverd.
-voor de 35 en 40 km nog een extra post bij Prima Fleur met een uitgebreide keus aan drinks & foods.
-de route is op zaterdag 27 maart bepijld.

De post van de Gondeliers is voor de 25,35,40 km route op ca 12 km, voor de 15 km route op 7,3 km en voor de 10 km route op 5,3 km. De post van Prima Fleur is voor de 35 en 40 km route op ca 26 km

Wij hopen uiteraard van harte dat je gezond komt wandelen!

Samen maken we wandelen mogelijk, maar houdt je wel aan de regels, wandel met maximaal 4 personen en op afstand.

Wandelnieuws