11 december 2021, onze kersttocht in Alblasserdam en uiteraard langs de molens van Kinderdijk.

Wat een succes, waren er online al ruim 200 voorinschrijvingen hebben we ter plaatse ook nog veel wandelaars mogen inschrijven en zo hebben ruim 400 wandelaars deelgenomen aan deze tocht.

Het zat natuurlijk geweldig mee, overwegend droog en zacht weer, een heldere lucht en iedereen had er zin in.

wij hebben weer veel positieve opmerkingen mogen ontvangen over de organisatie, de bepijling en de route, dat doet ons uiteraard goed en geeft energie om door te gaan.  Een van onze vaste wandelaars bracht zelfs voor de vrijwilligers een plantje mee als dank voor de vele tochten die wij, en dan zeker ook in coronatijd zijn blijven organiseren. van zo’n gebaar wordt je dan stil.

jammer is dat een van onze deelnemers onderweg is gevallen en daarbij gewond raakte, onze verzorgers waren er snel bij maar een bezoek aan het ziekenhuis was, gezien de verwondingen wel nodig. uiteraard hebben we dat geregeld. Wij wensen deze deelnemer uiteraard een spoedig herstel toe.

een van de “vaste” wandelaars stuurde ons weer een impressie van deze tocht, via onderstaande link kunt u deze ook bekijken,  de moeite waard!

Wij wensen u alvast fijne feestdagen en een voorspoedig 2022, en zien u graag op onze Koek-en Zopietocht op 15 januari aanstaande in Giessenburg