Evenement details:

speculaastocht

08,30fc Binnenmaas, Sportlaan 30, 3299 KG Maasdam

Kenmerken

Deze wandeltocht gaat grotendeels door verhard gebied
    Deze wandeltocht is geschikt voor nordic walkers

Afstanden, tijden en regels

Een wandeltocht door gebieden in de Hoekse Waard. afstanden 5-10-15 en 25 km
    Door de coronauitbraak die we hebben gekend, en preventief de daaruit voortvloeiende protocollen om wandelen verantwoord en passend binnen de 1,5 mtr samenleving weer te kunnen laten plaatsvinden hebben ook wij moeten besluiten onze werkwijze aan te passen.

1. we limiteren het aantal deelnemers
    2. inschrijving voor de tocht kan alleen online ( via wandel.nl) vol =vol. Inschrijving ter plaatste is niet mogelijk
    3. De starttijd van deze tocht is voor alle afstanden 8.30 tot 11.00 uur, wij werken hierbij met tijd-Slots, er zijn totaal zes tijd-Slots waar een maximaal aantal wandelaars mag vertrekken (dit om bij de start en rustpost de afstand 1,5 mtr door spreiding zoveel mogelijk te kunnen borgen)
    De eerste start; 8.30 tot 8.45, de tweede start; 8.55 tot 9.10, de derde start; 9.20 tot 9.35, de vierde start; 9.45 tot 10.00, de vijfde start; 10.10 tot 10.25, de zesde en laatste start; 10.35 tot 10.50. De tijd tussen de startmomenten wordt gebruikt om de startlocatie en toiletten te reinigen/ontsmetten
    Bij de inschrijving kan de deelnemer de gewenste starttijd opgeven waarbij uiteraard geldt vol=vol( volle tijd-Slots worden geblokkeerd). de deelnemers zijn welkom vanaf 10 minuten voor de gekozen starttijd, eerder worden de deelnemers niet toegelaten tot de startlocatie, na afloop van de tocht cq na het afmelden is een verblijf van maximaal 25 minuten toegestaan, daarna moet de deelnemer de start/finish locatie verlaten.

Het startbureau sluit om 17.00 uur (tijd wanneer je gefinishd moet zijn)

De route is bepijld
    Er zijn rustplaatsen met zitgelegenheid
    Er is EHBO aanwezig