Bevrijdingstocht 2022

Auto
Omschrijving van de tocht

Bevrijdingstocht Dordrecht 5 mei 2022

Vrijheid, we staan er te weinig bij stil maar wat een voorrecht dat wij nog steeds in vrijheid leven en kunnen genieten van al het moois wat wij (al wandelend) tegenkomen.

Op 5 mei is onze traditionele bevrijdingstocht, wederom zijn nieuwe routes gemaakt voor deze tocht, waarbij zeker monumenten en herinneringen aan onze vrijheid in de route zijn opgenomen.

KOM DUS IN VRIJHEID genieten van deze fraaie wandeltocht die loopt door mooie buitengebieden, maar ook door de historische binnenstad.
Graag verwelkomen wij je op deze fraaie tocht!

Het bestuur stichting Wandelsport Dordrecht e.o.

Extra informatie

Gekozen kan worden uit de afstanden van 35, 25, 15, 10 en 7 km.

Wij bieden de tocht aan als een “normale” wandeltocht. U kan zowel online inschrijven (vanaf 26 april, 12.00 uur), wat onze voorkeur heeft, als ter plaatse inschrijven.
De routes zullen uitgebreid beschreven zijn en vóóraf via download, tezamen met GPX-bestanden beschikbaar worden gesteld. Daardoor is deze tocht ook “digitaal” (op eigen gelegenheid) te lopen op 5 mei (afwijkende startijd) of uiteraard ook op een andere dag.
De routebeschrijving is ook te krijgen op het startbureau. Daar stempelen we ook de wandelboekjes.

De reden dat online inschrijven onze voorkeur heeft is dat het ons helpt bij het zorgvuldig registreren van de deelnemers, mochten we op het laatste moment te maken krijgen met belangrijke informatie dan kunnen we de deelnemers gericht informeren. Daarnaast vereenvoudigt dit de startprocedure en kunnen de wandelaars snel op weg.

Op 5 mei is de route bepijld, maar let op alleen tijdens de reguliere starttijden!
Vanaf 12:00 uur beginnen wij met het weghalen van de route markeringen, te beginnen met de langste afstanden en de laatste markering wordt dan zo rond 16:30 verwijderd.
Loopt u de tocht op een ander dag/tijdstip dan zullen wij plaatjes voor de wandelboekjes en stempels per e-mail toesturen, en de eventueel bestelde medailles zullen wij in dat geval per post toesturen.

© Copyright 2022 Stichting Wandelsport Dordrecht - mogelijk gemaakt door In Dordrecht Websites
Messenger icon
Send message via your Messenger App