Koek en Zopietocht 2022

Bus
Auto
Omschrijving van de tocht
Heerlijk wandelen in de koudere januari maand…kom genieten van onze koek en zopietocht in de altijd mooie Alblasserwaard, met hopelijk winterse vergezichten.Op het moment dat de inschrijving voor onze tocht online gaat (3 januari 2022) is absoluut niet zeker of er op 15 januari nog sprake is van een lockdown (loopt tot 14 januari) of dat er versoepelingen komen.
Dat maakt het ook voor ons lastig om op onze gebruikelijke wijze een tocht de organiseren. Het lukt bijvoorbeeld niet om horecarusten te regelen, ook een eigen post is met de huidige regels niet mogelijk en wordt ook niet toegestaan. Maar we gaan door en blijven op alle manieren zoeken naar mogelijkheden om het wandelen mogelijk te maken en te houden, want nogmaals, bewegen is en blijft gezond!Voorlopig bieden we deze tocht aan als een “digitaal” te lopen wandeltocht die op eigen gelegenheid gelopen kan worden op 15 januari (of uiteraard ook een andere dag).
Inschrijven kan dus bij deze tocht alleen online! klik hier om aan te melden!
Wij zullen in ieder geval zorgen dat op 15 januari de route bepijld zal zijn, de routes zullen ook uitgebreid beschreven zijn en via download, tezamen met GPX-bestanden beschikbaar worden gesteld. Plaatjes voor de wandelboekjes en stempels worden per e-mail toegestuurd, eventueel bestelde medailles zullen wij per post toesturen.Mochten op 15 januari de regels wat versoepeld zijn dan zullen we uiteraard minimaal een eigen to-go post opzetten en je daar een koek- en zopie traktatie aanbieden.
Als er geen versoepelingen komen dan is ook dit uiteraard niet mogelijk. Alle deelnemers die hebben ingeschreven voor deze tocht ontvangen dan van ons een tegoedbon, die bij een volgende tocht op onze rustpost inwisselbaar zal zijn voor een consumptie.

Extra informatie
We hebben geweldig nieuws!!
We zijn tot het laatste moment nog in overleg zijn geweest met de gemeente en .…………….wij hebben toestemming voor een koffie to go post met toilet voorziening. Deze hebben we op de route ingepast voor alle afstanden.
Dat betekent dus dat aankomende zaterdag de route niet alleen is bepijld maar dat we ook onze Koek en Zopie lekkers kunnen aanbieden en de wandelboekjes kunnen stempelen.

Om deze reden waren de routes iets later klaar als gewend maar voor degene die al zijn ingeschreven; de routes zijn nu met de link in de bevestigingsmail te downloaden.
Ben je nog niet ingeschreven? Dat kan nog steeds, schrijf je snel via de website van Wandel.
We zijn erg blij dat het zo mogelijk is, laten we het ook mogelijk blijven houden en zorg dus voor voldoende afstand en let op de toegestane groepsgrootte!
We zien jullie graag zaterdag

Wij hopen uiteraard van harte dat je gezond komt wandelen!
Samen maken we wandelen mogelijk, maar hou je wel aan de regels.
Het bestuur stichting Wandelsport Dordrecht e.o

© Copyright 2022 Stichting Wandelsport Dordrecht - mogelijk gemaakt door In Dordrecht Websites
Messenger icon
Send message via your Messenger App