Speculaastocht 2021

Bus
Auto
Omschrijving van de tocht
Jawel, Sinterklaas komt weer naar Nederland, het wordt weer tijd voor chocomel, marsepein en speculaas.
Maar ook weer een heerlijke tijd om te wandelen. De natuur maakt zich met alle fraaie kleuren op voor haar wintertooi en laat zich van haar mooiste kant zien.

Wil je ook van deze schitterende natuur genieten en ook een beetje Sinterklaasgevoel ervaren, kom dan naar onze speculaastocht om dit allemaal te beleven. De speculaastocht is een wandeltocht waar je onderweg bij onze rustpost kan genieten van een gratis stuk heerlijke speculaas.

De route van de 7 km gaat van Maasdam richting Cillaarshoek. De overige routes gaan richting Strijen om later ook weer via Cillaarshoek terug te keren naar Maasdam.
Polderdijkjes, uitgestrekte weilanden en weidse uitzichten krijg je in deze landelijke omgeving van de Hoeksche Waard te zien. Kortom: een lust voor het oog en een prima gebied om weer wandelkilometers te maken.

De routebeschrijving is duidelijk en compleet en uiteraard is de gehele route bepijld op 13 november.

Het betreden van de startlocatie is (volgens de coronaregels op 23 oktober) vrij, maar als je gebruik wil maken van de horeca bij de start (en eventuele horeca onderweg) heb je een geldige corona QR code nodig.

Extra informatie

Online inschrijven heeft onze voorkeur, maar ter plaatse inschrijven op onze startlocatie is ook mogelijk.
Wil je online inschrijven? Dat kan hier !!
Klik bij deze pagina op de groene button ‘Direct Inschrijven’.
De online inschrijving gaat 1 november vanaf 12:00 uur open en duurt tot en met 12 november 18:00 uur.

Overigens: als je online inschrijft worden de routebeschrijvingen, plattegronden en GPX-bestanden van de routes via download beschikbaar gesteld. Je kunt dan eventueel op eigen gelegenheid (vroeger starten of op een andere dag) de tocht lopen, maar let wel: de bepijling en rustfaciliteiten zijn alleen gedurende de reguliere starttijden aanwezig.

┬ę Copyright 2022 Stichting Wandelsport Dordrecht - mogelijk gemaakt door In Dordrecht Websites
Messenger icon
Send message via your Messenger App