Zuurkooltocht 2022

Bus
Auto
Omschrijving van de tocht
Heerlijk wandelen in februari, weer uitdagende afstanden doen en de training voor grotere evenementen weer oppakken…
Kom genieten van onze zuurkooltocht in het altijd mooie Dordrecht, waarbij de tocht deze keer voornamelijk door het buitengebied loopt met mooie natuur en vergezichten. We hebben weer nieuwe routes uitgezet voor deze tocht.
Met afstanden van 35, 25, 15, 10 en 6 km.

Deelname aan de Zuurkooltocht gaat via online inschrijven. Klik hier om in te schrijven!! De online inschrijving gaat 5 februari om 12:00 uur open en duurt tot en met 26 februari 08:00 uur. Na inschrijving ontvang je een link waarmee je vanaf woensdag 23 februari de routebeschrijving en GPX-bestanden kunt downloaden.
Op het moment dat de inschrijving voor onze tocht online gaat lijkt het erop dat er door een aantal versoepelingen meer mogelijkheden zijn. Maar we houden rekening met mogelijke aanpassingen en blijven dus enigszins voorzichtig.

Extra informatie

Voorlopig gaan we er vanuit dat wij de tocht op een redelijk gebruikelijke wijze kunnen organiseren.
Dat betekent naar alle waarschijnlijkheid een start locatie met toilet, rust voorzieningen onderweg, bepijlde route etc.
Maar let op, voor deze tocht kan alleen online ingeschreven worden!
Dit wordt misschien niet door eenieder begrepen of gewaardeerd, maar online inschrijven helpt ons (en uiteindelijk ook u) bij het zorgvuldig registreren van deelnemers. Daardoor kunnen wij bij calamiteiten of een virusuitbraak gericht de deelnemers informeren. Daarnaast kunnen wij op basis van inschrijvingen gericht aankopen doen om de wandelaar onderweg een broodje zuurkool met worst aan te bieden.

Wij bieden de tocht dus aan als een “normale” wandeltocht (alleen online inschrijven). De routes zullen uitgebreid beschreven worden en vóóraf, middels een download, tezamen met GPX-bestanden beschikbaar worden gesteld. Daardoor is deze tocht ook “digitaal” (op eigen gelegenheid) te lopen op 26 februari (afwijkende startijd) of uiteraard ook op een andere dag.

Op 26 februari is de route bepijld, maar let op alleen tijdens de reguliere starttijden! Vanaf 12:00 uur beginnen wij met het weghalen van de routemarkeringen, te beginnen met de langste afstanden en de laatste markering wordt dan zo rond 16:30 verwijderd.

Loopt u de tocht op een ander dag/tijdstip dan zullen wij plaatjes voor de wandelboekjes en stempels per e-mail toesturen, en de eventueel bestelde medailles zullen wij in dat geval per post toesturen.
Wij hopen uiteraard van harte dat je gezond komt wandelen!
Samen maken we wandelen mogelijk, maar houd u wel aan de geldende regels.

© Copyright 2022 Stichting Wandelsport Dordrecht - mogelijk gemaakt door In Dordrecht Websites
Messenger icon
Send message via your Messenger App