Bevrijdingstocht

5 mei 2024

5 mei: De dag waarop we vieren dat we in 1945 onze vrijheid hebben teruggekregen na een bezettingsperiode.
5 mei is dan ook de dag dat wij onze traditionele bevrijdingstocht houden, welke al lange tijd op onze wandelkalender staat.
Een mooie route met attractieve afstanden over het eiland van de Dordt, de historische binnenstad en het havengebied en uiteraard langs de gedenkmonumenten.

En wat zeker niet vergeten mag worden is het traditionele PUDDINGBROODJE bij onze eigen rust. Verkrijgbaar tegen inlevering van de rode munt die bij de start wordt verkregen. Er zijn ook glutenvrije puddingbroodjes verkrijgbaar, let wel: beperkt aantal en op = op. Eet Smakelijk!!

Afstanden en starttijden:

6, 10 en 15 km start om 08.30 tot 11.00 uur

25 km start om 08.30 tot 10.30 uur

35 km start om 08.00 tot 09.30 uur.

Startlocatie:

vv GSC/ODS, Nieuwe Noordpolderweg 50, 3312 AM Dordrecht.

De inschrijving start op 20 april tot en met 5 mei 2024.

De link naar de pagina van Wandel.nl vind je hier.

Direct naar de inschrijvingspagina met de button of scan de QR code:

Inschrijfgeld:

Online via Wandel.nl: Eur 4,50 en KWbN leden ontvangen 1 Euro korting. (Dit heeft onze sterke voorkeur!)

Ter plaatse bij de inschrijftafel: Eur 5,50 en KWbN leden ontvangen 1 Euro korting op vertoon van de Wandelvoordeelpas.

NIEUW: Als je inschrijft bij de inschrijftafel en je hebt een bankapp op je smartphone, kan je ook via de QR code het inschrijfgeld voldoen:

1. Scan de QR code via de bankapp of met de camera van je telefoon.

2. Het betaalscherm opent zich op je telefoon.

3. Geef het bedrag in wat je moet betalen.

4. Bevestig de betaling en klaar is het.

Voor jou en ons makkelijk en veilig!

Maar je kan ook via PIN of gewoon contant betalen.

Groepen van 10 wandelaars of meer kunnen zich vantevoren via de e-mail aanmelden en aangeven hoeveel wandelaars van de groep er lid zijn van de KWbN.

Na afloop is de medaille verkrijgbaar voor 2 Euro.

En natuurlijk kan het wandelboekje worden voorzien van stempel en plaatje.

Bevrijdingstocht

〰️