Verzorging 4daagse

Verzorging 4Daagse

VERZORGING TIJDENS DE 106E VIERDAAGSE NIJMEGEN 2024

Ook tijdens de komende 106e Internationale Vierdaagse Afstandsmarsen te Nijmegen zorgt de Stichting Wandelsport Dordrecht en Omstreken (SWD) elke dag voor een aantal verzorgingsposten.

Iedereen kan gebruik maken van onze verzorgingsposten, maar als je je vooraf aanmeldt heb je een aantal voordelen zoals:

·       Gereduceerde tarieven voor koffie, thee, melk, soep en frisdranken.

·       Uitsluitend gebruik van de diensten van de E.H.B.O.

·       Uitsluitend gebruik van een toilet-unit die op vrijwel al onze verzorgingsposten aanwezig is.

Ben je lid van de KWbN dan betaal je Eur 25,-- per persoon. Ben je geen lid van de KWbN dan betaal je Eur 30,--. Aanmelden kan ook op de 1e dag op de 1e post. Dan zijn de kosten voor leden van den KWbN Eur 30,-- en voor niet-leden van de KWbN Eur 35,--, maar let op; het aantal inschrijvingen is maximaal 350!

Ook de SWD streeft naar duurzaamheid. Je kunt tijdens de Vierdaagse op al onze verzorgingsposten een metalen beker, voorzien van karabijnhaak, kopen. Kosten Eur 5,--.

De 1e koffie is gratis, daarna gereduceerd tarief!

Op dinsdag-, woensdag- en donderdagavond is de E.H.B.O. op verschillende plaatsen aanwezig om de voetproblemen te behandelen, let op geen massage.

Van dit alles is een brochure gemaakt, die je ongeveer twee weken vóór aanvang van de Vierdaagse wordt toegestuurd en waarin  alle verzorgingsposten zijn aangegeven en de plaatsen waar ’s-avonds de E.H.B.O. behandelingen plaatsvinden.

Wil jij van onze verzorgingsposten gebruik maken vul dan het aanmeldingsformulier in en mail dit naar: 4daagseverzorging@st-wandelsportdordrecht.nl

Opsturen kan ook naar:

Stichting Wandelsport Dordrecht en Omstreken

Overkampweg 275

3318 AR Dordrecht

De uiterste inzenddatum is 1 juli 2024!

Je kan hier een aanmeldingsformulier downloaden.

Vul het aanmeldingsformulier in en druk op ‘Verzend’: