Wie zijn wij?

Stichting Wandelsport Dordrecht e.o.

Onze Stichting is opgericht op 11 augustus 2004 en heeft ten doel: het bevorderen van de wandelsport in de breedste zin van het woord. De Stichting heeft een bestuur van vijf personen en veel vrijwilligers. Volg ook onze Facebook en Instagram pagina’s! Dat vinden we leuk! Maar we doen nog meer:

Peuter4Daagse

In het kader van de nationale sportweek 2023 is SWD met het idee gekomen om de peuters ook te betrekken. De afdeling Sport van Gemeente Dordrecht heeft dit idee opgepakt en deelname gratis kunnen aanbieden. Een succesvol gebeuren, uiteindelijk zijn 580 wandelaartjes (Schapenkopjes) op stap geweest en voor 2024 wordt het gecontinueerd. Naast de Peuter4daagse zal er ook een Kleuter4daagse zijn. Van 2023 is een leuk filmpje gemaakt: kijk maar!

Wandelen langs vroegere stadsgrenzen -

Gratis wandelroute

SWD heeft een blijvende, gemarkeerde wandelroute ontwikkeld rondom de vroegere stadsgrenzen en deze wordt door ons onderhouden. Dit is mogelijk gemaakt door een subsidie van de provincie Zuidholland/team sportservice. Er lagen boekjes bij de VVV, maar de voorraad is zo goed als op en geld voor nieuwe boekjes is niet begroot. Via deze download kunnen we dit gratis ter beschikking blijven stellen!

Algemene Voorwaarden

Het wandelplezier staat voorop maar we willen ook de formele kant graag goed regelen met onze Algemene Voorwaarden. Klik hier om de Algemene Voorwaarden te downloaden. Graag even lezen voordat je inschrijft en gaat wandelen.

Wij zijn het bestuur

• Renate van de Pol