Zuurkooltocht

17 februari 2024

What’s in a name, Zuurkooltocht, maar deze naam is ontstaan omdat wij op deze dag de wandelaars een broodje worst met zuurkool (hotdog) aanbieden! Met of zonder mosterd!!
Afijn, deze tocht, midden februari is voor veel wandelaars het startmoment om weer regelmatig te gaan wandelen als voorbereiding bijvoorbeeld op één van de vierdaagsen.

De foto’s zijn van Sjaak Raya, Marjan van der Leer en Kees van Ojik. Dank hiervoor!

De inschrijving is gesloten.

De link naar de pagina van Wandel.nl is hier. Direct naar het inschrijfformulier, klik op de button of scan de QR code:

Inschrijfgeld:

Online via Wandel.nl: Eur 4,50 en KWbN leden ontvangen 1 Euro korting.

Ter plaatse bij de inschrijftafel: Eur 5,50 en KWbN leden ontvangen 1 Euro korting op vertoon van de Wandelvoordeelpas. PIN betaling heeft de voorkeur.

Groepen van 10 wandelaars of meer: vantevoren aanmelden via het e-mail adres: info@st-wandelsportdordrecht.nl. en aangeven hoeveel wandelaars van de groep er lid zijn van de KWbN.

Na afloop is een medaille verkrijgbaar voor 2 Euro.

En natuurlijk kan na afloop het wandelboekje worden voorzien van stempel en plaatje.

Startlocatie:

v.v. EBOH, Schenkeldijk Beneden 6, 3326 LE Dordrecht

Afstanden en vertrektijden:

35 km start om 08.00 tot 09.30 uur

25 km start om 08.30 tot 10.30 uur

15, 10 en 5 km start om 08.30 tot 11.00 uur.

Foto’s 2024